Cum am ajuns în Biroul de Credit?

Societățile financiare participante la Biroul de Credit, raportează statutul clienților, indiferent dacă acesta este rău platnic sau bun platnic. Așadar, dacă ai contract de credit, abonament de televiziune, internet, telefonie sau orice alt produs care implică plăți repetate, la termen, înseamnă că ai șanse să fii deja în baza de date a Biroului de Credit.

Motivele principale pentru care ai ajuns în această bază de date sunt următoarele:

  1. În cadrul derulării contractului tău cu obligații de plată, ai înregistrat cel puțin o întârziere mai mare de 30 de zile calendaristice pentru o sumă în valoare de cel puțin 10 RON, sau echivalentul în valută.
  2. În cadrul derulării contractului tău cu obligații de plată, în condițiile în care ești considerat un client bun platnic, de către participantul la Biroul de Credit.
  3. Dintr-o greșeală realizată de bancă sau de societatea financiară, cu rezultate care nu reflectă adevăratul istoric al plăților clientului.